Print 

Author Topic: BFM Rules Movie  (Read 19659 times)

Offline BFM_Kiwi

  • Major
  • *
  • Posts: 9154
Re: BFM Rules Movie
« Reply #105 on: June 01, 2010, 12:25:54 PM »

You can make or download "skins" for the weapons and vehicles.  There will be posts in our Technical section

I don't know what the best threads are, but here are some to get you started

http://www.bfmracing.net/forums/index.php/topic,24903.msg184846.html#msg184846

http://www.bfmracing.net/forums/index.php/topic,18967.msg137699.html#msg137699

http://www.bfmracing.net/forums/index.php/topic,19082.msg138581.html#msg138581




(thanks TrkKing)


Offline -db-Vinci

  • Posts Too Much
  • *****
  • Posts: 1382
Re: BFM Rules Movie
« Reply #106 on: June 01, 2010, 01:40:07 PM »
If I remember correctly Octane has a site dedicated to it.  :)

Offline Tanxs1

  • Posts Too Much
  • *****
  • Posts: 3165
  • There there, it's ok....
    • Hehehehehe...
Re: BFM Rules Movie
« Reply #107 on: June 10, 2010, 10:30:43 AM »
That was so LOL!!!


Offline gamepanther

  • Posts Too Much
  • *****
  • Posts: 1564
  • Problem??
Re: BFM Rules Movie
« Reply #108 on: August 23, 2010, 01:29:27 AM »
Lol. Its so funny xD



Thanks JANE!



Sig Made By Me.


Thanks Marty!!

............................................................ ............................................................
..........        ..........      ......      ...                  ...                  ...      ....                ....
.........    ..    .........      ......      ...      ...............      ...............      ....      ..............
........    ....    ........      ......      ...      ...............      ...............      ....      ..............
.......              .......      ......      ...                  ...                  ...      ....            ........
......     ......     .......     ......     .................     ................     ...      ....      ..............
.....     ........     .......     ....     ..................     ................     ...      ....      ..............
....     ..........     ........           ......                  ...                  ...      ....                ....
........................................................... .............................................................

 

Btw just cuz Ben1 haz a higher pitched voice doesn't make him better than meh D:

I miss mah squeakeh voice D: Its harder to be the stereotypical kid on Xbox now :(

The Best Quote Ever By Exodus:

"I will get you unbanned in the next few days. In the meantime go easy on the caffeine."

Offline Mint?!

  • Newbie Poster
  • *
  • Posts: 8
Re: BFM Rules Movie
« Reply #109 on: October 04, 2010, 03:18:34 AM »
great vid guys :)

Offline BFM_SirTaco

  • BFM Admin
  • *
  • Posts: 1595
  • Bother!!!!!
Re: BFM Rules Movie
« Reply #110 on: January 31, 2011, 10:43:16 PM »
.....hmmm i should remake this my voice sounds much different now

Thanks Kakashi and Dealer for the awesome sig


Offline gamepanther

  • Posts Too Much
  • *****
  • Posts: 1564
  • Problem??
Re: BFM Rules Movie
« Reply #111 on: March 02, 2011, 05:12:42 PM »
Lololololol...



Thanks JANE!



Sig Made By Me.


Thanks Marty!!

............................................................ ............................................................
..........        ..........      ......      ...                  ...                  ...      ....                ....
.........    ..    .........      ......      ...      ...............      ...............      ....      ..............
........    ....    ........      ......      ...      ...............      ...............      ....      ..............
.......              .......      ......      ...                  ...                  ...      ....            ........
......     ......     .......     ......     .................     ................     ...      ....      ..............
.....     ........     .......     ....     ..................     ................     ...      ....      ..............
....     ..........     ........           ......                  ...                  ...      ....                ....
........................................................... .............................................................

 

Btw just cuz Ben1 haz a higher pitched voice doesn't make him better than meh D:

I miss mah squeakeh voice D: Its harder to be the stereotypical kid on Xbox now :(

The Best Quote Ever By Exodus:

"I will get you unbanned in the next few days. In the meantime go easy on the caffeine."

Offline ŠeviŃ

  • Posts Too Much
  • *****
  • Posts: 1127
Re: BFM Rules Movie
« Reply #112 on: August 16, 2011, 04:07:24 PM »
.....hmmm i should remake this my voice sounds much different now

Gotta find some of the original people to remake it *cough like me cough* :P
Selling FREE PWNkakes™

Exodus.....why is there a cat in my post?

Offline Ryder93

  • Regular Poster
  • ***
  • Posts: 406
  • YoungRydr93
Re: BFM Rules Movie
« Reply #113 on: May 09, 2012, 08:52:59 AM »
That was an awesome movie !!!!
 :neckbeard:








Applied for BFM: 2/01/12
Received Vent: 2/20/12
Got little tags! : 3/30/12
BIG TAGS! : 6/3/12
Promoted to Corporal Rank! : 8/14/12

Offline KishKa

  • Newbie Poster
  • *
  • Posts: 20
Re: BFM Rules Movie
« Reply #114 on: May 23, 2012, 12:45:54 PM »
Good Job on the video :XD:

Print